Klachtenreglement
- Inleiding
Dit klachtenreglement is opgesteld om ervoor te zorgen dat klachten van cliënten op een zorgvuldige en rechtvaardige manier worden behandeld.
- Indienen van een klacht
2.1. Klachten kunnen schriftelijk worden ingediend bij Antonie van Werven via info@abcuden.nl.
2.2. De klacht dient duidelijk te omschrijven waar de klacht over gaat, de naam van de cliënt en de datum van het voorval.
- Ontvangstbevestiging
Binnen 5 werkdagen na ontvangst van de klacht ontvangt de cliënt een schriftelijke bevestiging van de ontvangst van de klacht.
- Behandeling van de klacht
4.1. De klacht wordt persoonlijk behandeld door Antonie van Werven.
4.2. Binnen 4 weken na ontvangst van de klacht wordt de cliënt schriftelijk geïnformeerd over de bevindingen van het onderzoek en de eventuele maatregelen die genomen zullen worden.
- Vertrouwelijkheid
Alle klachten worden vertrouwelijk behandeld, en alleen diegenen die direct betrokken zijn bij de klacht en de behandeling ervan hebben toegang tot de informatie.
- Overige bepalingen
6.1. Dit klachtenreglement is openbaar en beschikbaar op de website van Antonie Budgetcoaching.
6.2. Dit reglement treedt in werking op 1 oktober 2024.