Klachtenreglement

  1. Inleiding

Dit klachtenreglement is opgesteld om ervoor te zorgen dat klachten van cliënten op een zorgvuldige en rechtvaardige manier worden behandeld.

  1. Indienen van een klacht

2.1. Klachten kunnen schriftelijk worden ingediend bij Antonie van Werven via info@abcuden.nl. 

2.2. De klacht dient duidelijk te omschrijven waar de klacht over gaat, de naam van de cliënt en de datum van het voorval.

  1. Ontvangstbevestiging

Binnen 5 werkdagen na ontvangst van de klacht ontvangt de cliënt een schriftelijke bevestiging van de ontvangst van de klacht.

  1. Behandeling van de klacht

4.1. De klacht wordt persoonlijk behandeld door Antonie van Werven.  

4.2. Binnen 4 weken na ontvangst van de klacht wordt de cliënt schriftelijk geïnformeerd over de bevindingen van het onderzoek en de eventuele maatregelen die genomen zullen worden.

  1. Vertrouwelijkheid

Alle klachten worden vertrouwelijk behandeld, en alleen diegenen die direct betrokken zijn bij de klacht en de behandeling ervan hebben toegang tot de informatie.

  1. Overige bepalingen

6.1. Dit klachtenreglement is openbaar en beschikbaar op de website van Antonie Budgetcoaching.  

6.2. Dit reglement treedt in werking op 1 oktober 2024.